اها منم پلی کیستک دارم، این ماه لتروزول وکلومفین دارم میخورم امشب آخریش، سونو هم نمیتونم برم، میگن دکتر مرخصی نمیدونم چکار کنم،
من همون ماهی ک لترزول خوردم باردارشدم
من وخواهرم هر دو با لترزول دفعه اول حامله شدیم البته بچه من سقط شد بچه خواهرم الان دو ماهشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.