۳ پاسخ

اها منم پلی کیستک دارم، این ماه لتروزول وکلومفین دارم میخورم امشب آخریش، سونو هم نمیتونم برم، میگن دکتر مرخصی نمیدونم چکار کنم،

من همون ماهی ک لترزول خوردم باردارشدم

من وخواهرم هر دو با لترزول دفعه اول حامله شدیم البته بچه من سقط شد بچه خواهرم الان دو ماهشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم 💖💖 مامان ماهلینم 💖💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته نهم بارداری