۱۰ پاسخ

تبریزم که می زنن که چه فرقی داره

نیا امروز خیلی بد بود باش همونجا

به نظرم بمون

تهران خرابه خرابه

منم امروز برگشتم

کجای تهرانی

کجای تهرانی؟
تهران خطرناک

ما که هستیم
ولی اگه می‌ترسی یا استرس میگیری جای دیگه بمونی بهتره

اگه اذیت نیستی بمون
اینجا وضعیت خوب نیست

تهران ک بدتره🫤

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان کیان و رایان مامان کیان و رایان ۱۱ ماهگی