شبکه یه کشور خارجی چرا باید دلسوز مردم یه کشور باشه؟!🤔
تو جنگ قبلی یه جایی رو زده بودن که فقط پرسنل اونجا میدونستن چیکار میکنن بعد این شبکه گفت هرکی تونست بره اونجا فیلم بفرسته واسمون ما فیلم دقیق نداریم
جدیدن هرکی بگه اخبار ایران نمیبینم میشه روشنفکر .
بگو فکرنمیکنین ک چرا اینترنشنال از صدمات اسراییل نمیزاره و فقط ایران رو پوشش میده
گل گفتی واقعا کلا به نفعش خبر میده
جفتشون چرت میگن هرکدوم خودشونو برنده جنگ اعلام میکنن
این یه طرف
وقتی دقیق میدونه اس را ئیل قراره کجارو بزنه معلومه که با اونا دستش توی یه کاسه س
وگرنه از کجا میدونه کجارو میخاد بزنه؟ که از قبلش میگه
یه مشت تحلیل دروغ تحویل یه عده میدن اوناهم باور میکنن
بیاین بی طرف نگاه کنیم
من پای هر دو شبکه نشستم و کاملا بی طرف نگاه کردم
هر دوشون یه چیزایی رو پنهان میکنن و هردوشون بزرگ نمایی دارند هر دوشونم یه سری کلیدواژه های خاص دارند که مدام تکرار میکنن
شما حد میانه رو بگیر یعنی یه چیزی وسط این دو تا اخبار
این نظر من بود کاملا هم بی طرف بود لطف کنید افراد متعصب که هیچیو جز خودتون قبول ندارین سرم اوار نشین
فرقیم نداره کدوم وری
سه تا استودیو دارن و جاههای مختلفن لندن و واشنگتن و احتمالا تل اویو
این پوریا حتما اسرائیل بوده
من اخبارشو میبینم بعضیاشون تو استودیو واشنگتن مثلا گزارش تهیه میکنن و بعد میرن بیرونم با مردم مصاحبه همینجوری لندن همون روز مبرن مصاحبه یعنی پس چندتا استودیو داره ولی تو اینکه دارن از اسرائیل تغذیه مبشن هیچ شکی نیست
فکر کنم تو لندن هست دفترش و شبکه اش
همشون ما مردمو گیر آوردن چه اینوری چه اونوری خداروشکر بچه داریم باهاشون سرگرمیم کمتر اخبار دنبال میکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.