مامانا کسی بوده واکسن ۲ ماهگی بچشو بزنه بچه تب نکنه؟؟؟

۱۱ پاسخ

دختر من تب نکرد

اره عزیزم

من صبح زدم خداروشکر فعلا تب نکرده

اره بچم تب نکرد

خدایا یعنی میشه پسر منم بزنه و تب نکنه

اره من

منم صبحی زدم هنوز تب نکرده دیگه نمیدونم

آره لیام اصلا تب نکرد

اره پسرمن تب نکرد ولی خیلی گریه میکرد استامنفش رو من سروقت دادم

اره پسرم تب نکرد تهش تا ۳۶.۸
ولی بدنش گرم میشد

اره من

سوال های مرتبط

مامان رادین‌وآرسین مامان رادین‌وآرسین ۳ ماهگی