خانما شرمنده این بخیه ها عفونت کردن ؟

تصویر
۸ پاسخ

سزارین دومته؟

وقتی ۲۴ روز دیگه قراره اینجوری شکممو پاره کنن بهش فکر میکنم تن و بدنم میلرزه من از سزارین بیزارم و مجبورم

وای چراجذبی نزدی

ورم بالاش ک اشکالی ندارع ولی تو انگار بخیه هات یجوریه تب و لرز هم عادی نیست یک سر دکتر برو عزیزم سلامتی از هرچیزی مهم تره

من بخیه م عفونت کرد ی گوشه بخیه م ورم کرده بود اونم خیلی درد میکرد بعدش ترشح بد بو هم داشت
قبلش دو سه بار تب‌و لرز هم میکردم ولی فک میکردم عادیع اگه میرفتم دکتر اینطوری نمیشدم ی هفته باز بستریم کردن

نه
اوکیه

چیزی ازش معلوم نیست

ن عزیزم برا منم همینجوری ورم داشت وقتی بخیه رو کشید اوکی شد

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی