سزارین دومته؟
وقتی ۲۴ روز دیگه قراره اینجوری شکممو پاره کنن بهش فکر میکنم تن و بدنم میلرزه من از سزارین بیزارم و مجبورم
وای چراجذبی نزدی
ورم بالاش ک اشکالی ندارع ولی تو انگار بخیه هات یجوریه تب و لرز هم عادی نیست یک سر دکتر برو عزیزم سلامتی از هرچیزی مهم تره
من بخیه م عفونت کرد ی گوشه بخیه م ورم کرده بود اونم خیلی درد میکرد بعدش ترشح بد بو هم داشت
قبلش دو سه بار تبو لرز هم میکردم ولی فک میکردم عادیع اگه میرفتم دکتر اینطوری نمیشدم ی هفته باز بستریم کردن
نه
اوکیه
چیزی ازش معلوم نیست
ن عزیزم برا منم همینجوری ورم داشت وقتی بخیه رو کشید اوکی شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.