من خوردم عزیزم
سلام بله بنده کلی خوردم
اره من چندبارخوردم درحد سیرشدن🫢
من یبار ماه اول خوردم
ب دکترم گفتم خطرناکه؟
گفت این چ حرفیه انقد نشین تو اینترنت سرچ کن
هر وقت دوس داشتی بخور
ولی همون یبار و خوردم .مقدارش هم دقیق یادم نیس
من چند باری خوردم
آره منم دو سه بار خوردم مگه چی بخور فقط باید پچهارو پر کرده باشه
دكترم از روز اول گفت دل و جگر از ابتدا تا انتهاي بارداري اكيدا ممنوع
منم رعايت ميكنم
اووووه تادلت بخواد
من نمیدونستم باردارم خیلیییی خوردم ، جالب اینجاس کلییییی آب هویج هم خوردم 🥲 خداروشکر چیزی نشد
آره بله
چن بار خوردم مخصوصا اوایل
من یک ماه اولم که نمیدونستم باردارم
یک کیلو خریدم ۳وعده خوردم
مشکلی پیش نیومد
ولی وقتی فهمیدم هم بازم میخوردم ولی کمتر
هم جگر گوسفندی خریدم هم مرغ
آب هویج هم به اندازه جگر ضررداره برای اوایل بارداری
چون این دو قلم ویتامین آ زیاد دارن و احتمال سقط رو بالا میبرن.
خون رو رقیق میکنن و باعث خونریزی رحم و سقط میشن خدایی نکرده.
اره منم خوردمولی زیاده روی نکن همون در حد یبار دوبار هوس اینا بخور
منم خوردم ولی در حد هوسانه ک هوسم برطرف شه .. کم خوردم .. در کل همون جگر هم باید بخوری ولی کم .. ماهی یبار ..هفتت هم بالاست چیزی نمیشه ..بیشتر اولاش خطرناکه
آرهه ولی کم
زیاده روی نکن
من خوردم
آره من تا دلت بخواد خوردم
سلام بله من خوردم اتفاقی نیفتادبخور ولی زیاده روی نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.