عزیزم بیشتر مغازع دارا سواستفاده میکنن😔
من خودم چهار روز پیش یه کیف قیمت کردم ۴۷۰ گف ، امروز پول دستم اومد رفتم بگیرم دقیقا کیفه همون بود دقیقا همون جای قبلی رو ویترین ، مرده گف ۶۲۰😑گفتم بابا همون چهارروز پیش فلان قیمت گفتی ، گف اخه طلا رفته بالا باید منم بتونم بخرم سرجاش بزارم یا نه😐گفتم والا طلا اومده پایین که بالا نرفته ، انقد گفتم گفتم گف باشه به تو همون ۴۷۰ میدم🥲 بیشرفا خود مردم به خودی رحم نمیکنن
شهر ما همه قیمت پیدا میشه یه بلیز وشلوار توخونه ای برای پسرم خریدم ۵۴۰ یک سه تیکه بیرونی خریدم ۲۲۰۰
شاید براش میخواستی خارجی بخری
اینجا هم افتضاحه تازه ما تو ی شهر کوچیکم..یه پیراهن آستین حلقه ای ..یعنی یه وجب بود خیلی هم عادی...۲۵۰۰..شلوارک ی وجب ۲تمن اصن هنگ کردم کل پارچش نیم متر نمیشد
نه والا کفش خوب گرفتم براش ۱۳۰۰
دورس پنبه گرفتم با شلوار ۹۵۰
نیشابور
این خبرا نیست دیگه
ی ۴تیکه مدل لی و پیرهن ۲۵۰۰
همه جا اوضاع خرابه..من ک هیچ قیمتم نکردم امسال و جیزیم نشد بخرم
نه من که کل خریدای دخترم همش باهم شد سه تومن
بستگی به انصاف فروشنده داره، من امروز یه ساعت خریدم ۲ تومن…همونو یجا دیگه میفروختند ۱۲ تومن ….انصااااف حلال خوری
من اینترنتی خرید کردم قیمت مناسب راحت
امروزم ی دوتا تی شرت خریدم ۲۰۰تومناینقدرم خوشگلن جنسشون عالیه نرم
نه والا
شلوار ۷۶۰
پیرهن ۶۷۰
کفش ۹۰۰
پس چرا تو پیج ها ارزون واقعا منم یک مانتو خریدم ۴ تومن همون رو تو یک پیج میگف ۲ونیم
همه جا همینطوریه
چخبره خاهر من برای بچم هودی لش با شلوار جین گرفتم ۱۴۰۰کفشش هم ۵۸۰کلاه هم ۳۵۰جوراب هم ۱۰۰
داغونه قیمتاااا
چقدر گرونه
آره گلم بندرعباس ندیدی واویلا
همه حا داغونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.