واسه دندون درد چی خوبه؟؟😭😭 میمیرم از درد دندون

۵ پاسخ

اگه قرص میخوری نوافن و مفنامیک اسید و دیکلوفناک خوبن

من لیدوکائین میزنم

یک تکه پارچه کوچک بردار . کمی نمک بریز توش و پارچه را ببند و بذار روی دندونت. حداقل یک ساعت بگذار بمونه و آب دهنت را تف کن. چند بار انجام بده تمام عفونت دندان را میکشه بیرون

مازو خوبع

فقط تا نخورده تعطیلی جاییو پیدا کن درست کن

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان پرنسا کوچولو🥰 مامان پرنسا کوچولو🥰 ۱ سالگی