۵ پاسخ

سلام
منم همین طوریم
درد زیر شکم و باسن و واژن و کشاله و جدیدا ساق پا هم اضافه شده جوری که تو خونه نمیتونم راه برم دیگه بیرون رفتن که هیچی

اره خیلی زیاد

اره منم زیاد سرپا میمونم و استراحتم کمه اینجوری میشم

وای آره منم از همون هفته های ۳۲ـ۳۳ شروع شد بخصوص وقتی ببخشید دسشوییم می‌گرفت و میگیره انگار میخواد بچه بیوفته

وقتی خیلی سرپا میمونم یا خم و راست میشم اره

سوال های مرتبط