اره خیلی اما درمانش رو دارم قبلا امتحان کردم قبل بارداری ،،، شامپو آلپسین مخصوص ریزش مو بگیر طبق دستور یه مدت استفاده کن قطع میشه
وااای نگو
کوتاه هم کردم ولی با اینکه دیگه بچه هم شیر نمیدم ولی خیلی میریزه خیلی
قرص آهن را واجب بدون هر شب بخوری
ی مدت خیلی ریزش داشتم قرص خوردم خیلی بهتر شدم
من از شدت ریزش فرذا نوبت کوتاهی گرفتم
خونه ما پررررر مو شده
عزیزم اگ بچه شیر نمیدی امپول بیوتین و دکسپانتنول بزن تا ۶ هفته
هفته ای یکی
اگ شیر میدی با دکتر داروخونه مشورت کن
من ماه ۵ بچم خیلی موهام میریخ رفتم با دکتر داروخونه مشورت کردم
اینو پیشنهاد داد
زدم
ریزش موهام قط شد
کلییییی هم موی جدید بین موهام درومد
شدیدا
احتمالا کم خونی و کمبود ویتامین د داری حتما ازمایش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.