۶ پاسخ

شاید گوشش درد می‌کنه اگه آرومه و یهویی جیغ می‌کشه از گوشاش یذره ویکی پشت گوشاش چرب کن آروم میشه اگه به خودش میپیچه پاهاشو جمع می‌کنه ک همون دل درد

پسر منم هست تو بیداری دو‌دقیقه میخوره بعد گریه اگه از دهنش نکشم بالا میاره
رفلاکسه دلیلش

دقیقا پسر من همین مدلیه فقط باید بزور خوابش کنم که یکم شیر بتونم بهش بدم🫤بیداری اصلا لب نمیزنه به شیشه

ممکنه از قطره آد باشه

شاید دل درد هست(کولیک)
آروغ رو کامل بگیر

هیچ راهی نداره فقط خدا کمکت کنه که بعد یه مدت درست بشه بیشتر بچه ها همینجوری میمونن

سوال های مرتبط

مامان باربد مامان باربد ۱۳ ماهگی
مامان دلارام ومیران مامان دلارام ومیران ۹ ماهگی