خانوما آب هویچ برا بچه ی ۸ ماهه مضره یا نه؟

۶ پاسخ

بهتره اب میوه ندی کلا چون قنده همش به جاش خود میوه رو پوره کن بهش بده

نه مشکلی نداره ولی زیاد نده قند آب میوه بالاس

هم شکمو راه میندازه زیاد هم ممکنه رفلاکس اگر داشته باشه تشدید کنه

نه مجازه و عالیه

نه عزیزم

نه من شیش ماهگی پسرم رفتم بهداشت ، گفت آب هویج بده

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی