۴ پاسخ

برا واکسن مشکلی نداره
ولی میترسی اذیت کنه میتونی بزاری بهتر شه

نه نزن بزار کامل کامل خوب بشه بعد پسر منم هی اونطور شد حالا نزدیکه ۲۱ ماهشه هنوز نبردم هیچ اشکالی نداره دیر بزنی

تاجایی ک من میدونم تب و اسهال باشن واکسن نمیزنن

چراعزیزم مشکل داره بزارکامل خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری