برا واکسن مشکلی نداره
ولی میترسی اذیت کنه میتونی بزاری بهتر شه
نه نزن بزار کامل کامل خوب بشه بعد پسر منم هی اونطور شد حالا نزدیکه ۲۱ ماهشه هنوز نبردم هیچ اشکالی نداره دیر بزنی
تاجایی ک من میدونم تب و اسهال باشن واکسن نمیزنن
چراعزیزم مشکل داره بزارکامل خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.