سلام خانمها اسم دختر چی انتخاب کردین؟

۲۸ پاسخ

من رز انتخاب کردم

مینل💖به معنی مروارید آسمان استعاره از ماه🌙

من نورسا انتخاب کردم ولی همسرم اصرار داره سارینا بزاریم😅😄

من دوست دارم بزارگ نیلا ،شوهرم میگه ترلان ولی من دوست ندارم.

نهال😍

اسم دختر ما شد جانا❤️

رزا 🌹

ایرانا🩷

دلوان

حلما یا آیناز

ماهلین

ستین

مهوا خانم🩷

لیا گذاشتیم

مهرسانا

هیچی 😑

یا الارا یا دلارا

دلین خانم گذاشتیم

رزا 😍😍💖

همتا 😍اما هنوز صد در صدی نیس

بنظرم اسم اتوسا خیلی قشنگ

نفس گزاشتیم

الارا

دِلا خانوم

آنیا

من آیه دوس دارم

شاهدخت🩷🥹پسرمم شاهان🩵🥹😍🥰

ریحانه خانوم 😍

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی