من از اول رانندگی کردم الانم میکنم ، زن داداشم هم تا روز آخر رانندگی میکرد مشکلی نبود با ماشین خودش رفت دکتر صبح بعد دکترش گفته بود برو بیمارستان اومد خونه و وسایل برداشت دیگه تا بیمارستان رو من نشستم😅سر دومی هم همینجوری بود از اول تا آخر رانندگی میکرد ، خواهر شوهرم هم همینطور سر هر دو بارداری میشست
من تا ۵ماه میروندم ولی دیگه اذیت شدم و ننشستم تا الان 😁😁
من که تا الان خودم رانندگی کردم دکترمم گفت یه سری چیزارو رعایت کن مشکلی نداره که امروزم تصادف کردم یکی زد بهم😂🤦🏽♀️
من تا چند هفته پیش پشت فرمون میشستم تازگیا نمیتونم دیگه
نمن هرروز رانندگی میکنم.تادوهفته پیش ک بچه مومدرسه میبردمومیاوردم.چون شوهرمم صبح میره سرکارتاشب نیس هرکاری داشته باشمخودم میرمانجام میدم باماشین
منکه اصلا نمیتونم یه قدم راه برم. شرایطم سخته. اسنپم بزنه تو دست اندازی چیزی اذیتم. خودم میشینم.آروم میرم راحتم
من میشینم مشکلی ندارم ولی مامانم خیلی غر میزنه تا خونشون برم اینا چیزی نمیگه ولی مسیر طولانی تر واسه دکتر و خرید نمیزاره من اتفاقا رانندگی خودمو بیشتر از دیگران قبول دارم مخصوصا اسنپ و آژانس
من تا اواسط ۹ماهگی رانندگی میکردم
بقیشم چون ماشینو فروخته بودیم سوار نشدم
من که تا7ماع سوار شدم ولی بازم رعایت کن
من که مجبوری رانندگی می کنم، از دکتر نپرسیدم ولی خب بگه نه هم من چاره ای ندارم😅
چون با اسنپ و اینا رفتنی جایی بیشتر اذیت میشم باز خودم پشت فرمون بودنی راحت ترم
من هنوز میشینم
من که بعضی وقتا رانندگی میکنم ولی خیلی کوتاه مدت و خلوت
منکه دکترم گفت اصلا نباید رانندگی کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.