گهواره
نی نی
پوشک
مامانا صدا جنگنده ن رعدوبرق

۴ پاسخ

قبل رعد و برق انگار یه صدای انفجاری هم اومد، یا شاید من اینجوری احساس کردم

وااای رعدوبرقه.مافکر کردیم جنگنده س داشتم سکته میکردم

هر دوتاش با همه🥴🥲

همه چی قاطی شده امشب تلفیقیه 😂😂

سوال های مرتبط