رعد و برق چی میگه!!!!
#پوشک
#شیرخشک
#رفلاکس

۸ پاسخ

سپاس ایزد پاک رو که تو این لحظات سخت مارو تنها نمیزاره🌟

دیده چند روز یکم ارومه گفته بترسونمتون

به خدا سکته میزنیم آخر سر

وای آره 😒

اره خوندم تهران رعد و برق شدید

خبرای خوبی در راهه به زودی زود ...دیگه تمومه

من قلبم واقعا کشش نداره دیگه
اول یه نور خیلی شدید اومد گفتم یا بسم ا‌.. اتمی زد ،بعد صدای شدید اومد گفتم بدبخت شدیم
یعنی خداروشکر بعدش تگرگ شد وگرنه من سکته رو زده بودم

دیدیییی😐

سوال های مرتبط