۵ پاسخ

وای دقیقاااا خیلی بد بود

والا اولش صدای موشک و پدافند و بمب بود و تو آسمون مشخص بود
بعد نور شدید میومد
بعد رعد و برقای وحشتناک میزد با صدای شدید انگار لرزش هم داشت بعد بارون شدید زد
الانم یکسره آسمون روشن میشه و صدای رعد و بر ق میاد
خیلی وحشتناکه خیلییییی😭😭😭

خیلی میزنن ؟ من گفتم امشب اصفهان و نزده اومد زد

من سکته کردم دیگه

😔😔💔💔

سوال های مرتبط