وای دقیقاااا خیلی بد بود
والا اولش صدای موشک و پدافند و بمب بود و تو آسمون مشخص بود
بعد نور شدید میومد
بعد رعد و برقای وحشتناک میزد با صدای شدید انگار لرزش هم داشت بعد بارون شدید زد
الانم یکسره آسمون روشن میشه و صدای رعد و بر ق میاد
خیلی وحشتناکه خیلییییی😭😭😭
خیلی میزنن ؟ من گفتم امشب اصفهان و نزده اومد زد
من سکته کردم دیگه
😔😔💔💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.