۲ پاسخ

من هر دو رو میدم روزی دوبار شیرخشک میدم
شیشه شیر اونت بگیر شبیه سینه مادره

باید از اول می دادی شیشه بهش
اما کم مثلا فقط شب یا وقتایی که شیر نداری
من این کارو کردم فعلا که موفق بودم خالا ان شاء الله موفق بمونم😃

سوال های مرتبط