۶ پاسخ

اره طبیعیه اگه بتونی یوگا یا ورزش بارداری بری که خیلی بهترش میکنه

منک ازاول درد داشتم الانم روزبروزبیشترمیشن

منم کمردرد دارم یکم زیاد بشینم سریع کمردرد میگیرم آنومالی سرویکسم ۴۰ بود

آره خدای طبیعی

آره والا

طول سرویکست اخرین بار چند بوده؟

سوال های مرتبط