شایدم ذوقشو داره مثل ما بزرگا هی بره دستشویی
چون میگه جیش دارم منوط بر عفونت ادراری نیست
دختر منم همش از ذوقش میگفت جیش دارم بعد خیلی وقتاشو نداشت واقعا🤭
آزمایشاتش هم مشکلی نداشت
شاید چون از پوشک گرفتیش استرس داره که داخل شلوار جیش کنه بخاطر اینه هردیقه میگه
عفونت ادراری سفکسیم ۱۰۰بده
سعاتت گوشی رو فعال کن رو هر دو ساعت بگو هر وقت زنگ خورد وقت دشویه ک عادت کنه
ن طبیعیه هنوز مثانه ضعیفه طول میکشه بیشتر بخواد نگه داره
شاید عفونت داره هی حس جیش داره.سعی کنی چندروز ببندیش ب مایعات و اب و ابمیوه زیادبهش بدی بعدچندروز ببینی بارم اینجوره یاخوب میشه اگ بازم شد ببرش ازمایش ضررک نداره مطمئن میشی بچه چشه.واینک سردی زیادبخوره هی لرزمیکنه میگ جیش داره
یعنی بچه رو قبل ۲سالگی از پوشک گرفتی؟؟
شاید عفونت ادراری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.