۹ پاسخ

روزه به شما واجب نیست چرا در حق بچت ظلم میکنی؟
ی ذره شیر میدی اونم با هیچی نخوردت بی خاصیت و بی ارزش غذاییش میکنی

😐روزه میگیری بعد میگی چرا شیرم کمه
خب خواهر اون بچه گناه داره همش اب خالی میخوره
خدا خوشش نمیاد
ول کن دیگه نگیر

روزه تو شیردهی؟!!!!!
چرا به حرف خود خدا عمل نمیکنی روزه به شما واجب نیست

تروخدا بچت کلااا دوماهشه گناه داره تا 6 ماهگی شیر مادر عالیه براش چجور دلت میاد از شیر مغذی مادر جداش کنی
این نخوردنت مساویه با نداشتن هییییچ مواد مغذی و بی کیفیت بودن شیرمادر که با جدا شدن ازش هیچ فرقی نداره

هم روزه میگیری هم ال دی میخوری جفتش شیرو کم میکنه
خوبه تا حالا خشک نشده

عزیزم دخترت تازه سه ماهشه غذاخور که نیست شما روزه میشی دختر من الان که غذا میخوره من روزه میشم بازم عصر شیرم کم میشه دیگه بهش نمیدم شیر پاستوریزا میدم بهش ولی شما نمیتونی بچه سه ماهه رو پاستوریزه بدی و شما که روزه ای از ظهر به بعد شیر کم کم تلخ میشه بچه اذیت میشه

معلومه که از روزس تو شیردهی هم ال دی نمیخورن که قرص مخصوص شیردهی باید بخوری

بله کاملا خشک میکنه

ال دی شیر و کم میکنه،روزه هم همینطور وقتی این همه ساعت چیزی نخوری معلومه شیر کم میشه

سوال های مرتبط

مامان گومبولی مامان گومبولی ۸ ماهگی
مامان رضا و امین مامان رضا و امین ۱۴ ماهگی