۵ پاسخ

صدرا و ملوس جان

اره صدا داشت خیلی دیشبم رعد و برق میزد من فک میکردم بمبه خیلی بد بود

فهمیدی به منم بگو

اینجا که خونه ما چند بارررر لرزید بدجور

نمیدونم والا دیروز ک خیابون سمیه و زرهی رو گفتن زدن
صب هم خیلی صدا اومد نمیدونم کجا بوذ

سوال های مرتبط

مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان گیسو کمند🌙 مامان گیسو کمند🌙 ۳ سالگی
مامان آبنات🍭🦥 مامان آبنات🍭🦥 ۳ سالگی
مامان نیروانا مامان نیروانا ۵ سالگی
مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی
مامان آرتین😻 مامان آرتین😻 ۲ سالگی