#فرزند پروری
#پوشک
#جیش

تصویر
۵ پاسخ

من و خواهرم انجام دادیم
هزینش بالاست و پماد بعدش هم گرونه
و نگهداریش هم کمی سخته چون جایی ک ما انجام دادیم (مزو بارانا مریم نسودیان )خیلی شدید انجام میده اما هردو از نتیجه راضی بودیم .من برای کک و مک بودم خواهرم جای جوش داشت ک اون بهتر نتیجه گرفت اما چون پوستش حساس بود کمی دیر خوب شد

آره من قبل از اینکه ازدواج کنم سه بار ماهی یبار انجام میدادم خیلی خوب بود دیگه بعد ازدواجم انجام ندادم الان شنیدم کربن تراپی بهتره میخوام نوبت بگیرم ببینم چطوره

مزونیدلینگ همونی ک دستگاهه میارن رو صورت مدل برقه؟ میپره؟

سوال منم هست

کسی تجربه ایی نداره حالا خودش یا اطرافیانش؟؟؟🥲

سوال های مرتبط

مامان نیروانا مامان نیروانا ۵ سالگی