نه سریع برو طلا بگیر تا پایینه
برو بگیر حتما .
اما گوی نگیر، چیزی که رنگ سفید یا سیاه داره هم نگیر یه زنجیر سبک بگیر یا پلاک نازک.
الان طلا خیلی پایین اومده حتما بخر
پس انداز تو این دوره؟ معلوم فردا پولت چقد بی ارزش میشه . برو طلا بخر هروقت لازم داشتی بفروش اینجوری کلی هم سود میکنی
خواهرم چند روز پیش ی زنجیز خیلی نازک خرید 10 و پونصد 500 سوت
اگر میخوایی فعلا بهش دست نزنی برو بخر ولی اگر یک ماه دیگه احتیاج داری نه چون ریسکه امکان داره تا یک ماه دیگه یا پایین تر بیاد یا همین بمونه یا بره بالا ولی تا یک سال دیگه حتما میره بالا
نظر من اینه یه تیکه طلا واسه استفاده بخر که دوسش داشته باشی
حتی پایین ام اومد غصه نخور فک کن دادی لباس خریدی
صد درصد بگیر
همین الان برو بگیر
اگه پولو بزاری بانک ارزش پولت خیلی کم میشه ولی طلا و سکه سال ب سال میره روش خیلی سود میکنی. .برو سکه بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.