۱۰ پاسخ

نه سریع برو طلا بگیر تا پایینه

برو بگیر حتما .
اما گوی نگیر، چیزی که رنگ سفید یا سیاه داره هم نگیر یه زنجیر سبک بگیر یا پلاک نازک.

الان طلا خیلی پایین اومده حتما بخر

پس انداز تو این دوره؟ معلوم فردا پولت چقد بی ارزش میشه . برو طلا بخر هروقت لازم داشتی بفروش اینجوری کلی هم سود میکنی

خواهرم چند روز پیش ی زنجیز خیلی نازک خرید 10 و پونصد 500 سوت

اگر میخوایی فعلا بهش دست نزنی برو بخر ولی اگر یک ماه دیگه احتیاج داری نه چون ریسکه امکان داره تا یک ماه دیگه یا پایین تر بیاد یا همین بمونه یا بره بالا ولی تا یک سال دیگه حتما میره بالا

نظر من اینه یه تیکه طلا واسه استفاده بخر که دوسش داشته باشی
حتی پایین ام اومد غصه نخور فک کن دادی لباس خریدی

صد درصد بگیر

همین الان برو بگیر

اگه پولو بزاری بانک ارزش پولت خیلی کم میشه ولی طلا و سکه سال ب سال می‌ره روش خیلی سود میکنی. .برو سکه بگیر

سوال های مرتبط

مامان آبنات🍭🦥 مامان آبنات🍭🦥 ۳ سالگی
مامان نیروانا مامان نیروانا ۵ سالگی