#پوشک #فرزند پروری #انومالی
😩🥲🥲🥲🥲

تصویر
۸ پاسخ

حتما خیریتی داشته که نرید . انشاالله بهتون خوش بگذره

مصلحت هست

این چیزارو به فال نیک بگیر حتما خیری توش بوده .شک نکن

شاید حکمتیه عزیزم عجله نکنید

حرص نخور دوستم😔🤣🤌🏻

اخ الهی بگردم شاید خیریتی بوده قسمت بوده فعلا نرید

من که 💩تو ماشین تازه از مکانیکی اورد گفت سوار نشو دندش میپره گفتم نه میرم یه دور میزنم زدم تو تیر برق🥲 🤦‍♀️😐

حق داری خواهر، اگه شوهر من بود چه غر غری میکرد🤨 بیشتر از من

سوال های مرتبط