۷ پاسخ

برای یبوست شکمشو با روغن زیتون ساعتگرد ماساژ بده خوب میشه. یکم ترنجبین بده. اگه شیر مادر میخوره خود مادر چیزای ملین بخوره. شیاف خیلی زوده براش

من از ۶،۷ماهگی ب بعد استفاده کردم این خیلی کوچیکه

من برای پسرم دوماه داشت استفاده کردم فقط مخصوص کودکان بگیره از وسط نصف کنه از درازا نصف کنه

نه عزیزم راه های دیگه رو امتحان کنه ماساژ بده معقدشو با روغن زیتونی چیزی تحریک کنه دفع می‌کنه

با گوش پاکن کوچولو یه کم پماد آد ببره تو مقعدش خوووب چربش کنه
شکم و نافشم خوووووب با روغن زیتون چرب کنه

اره نصفه کنه بزاره

نه زوده .قطره بده بهش .

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ سالگی