کسی با وجود کیست تخمدان باردار شده مشکلی نداشته؟

۱ پاسخ

من اخرین باری سونو شدم دکتر گفت دوتا کیست داری ولی چند تا فولیکول خوب هم داشتم گفتم دارو بهم بده نداد گفت با وجود کیست باردار نمیشی ولی دقیقا همون ماه من باردار شدم🥰اگه خدا بخواد هیچی غیرممکن نیست

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری