من تنبلی شدید داشتم اصلان پروید هم نمیشدم اما رفتم دکتر نازایی بهم آمپول تقوتی زد آزاد سازی زدم سه ماه باردار شدم. اما ترسدیم تو جنگ سه ماه باردار بودم سقط شد
من کیست داشتم ولی دکترم گفت با زایمانم از بین میره خطرناک نیست و تو بارداری من مشکلی ایجاد نکرد ولی بازم بستگی به نوع کیست تون داره
منم کیست دارم یه مدت دارو خوردم کوچیک شد دیگه نتونستم داروهامو ادامه بدم پریودامو نامنظم کرد و عصبی میشدم الانم یکساله اقدامم
قبل اقدام برای چکاپ رفتم سونو گفت کیست دارم
تحت نظر دکترم یکماه دارو خورذم عزیزم بعد کیستم دفع شد اقدام ب بارداری کردم
کیست جلو گیری میکنه نمیزاره فکنم باردار بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.