خانوما
کیا با وجود داشتن کیست باردار شدن؟

۵ پاسخ

منم شوهرم ضیف الان خودم کیست دارم دارو بهم داد فعلا

جدی کیست نمیزاره باردار بشی

من کیست دارم سایز ۳۷کیست تخمدان نمیدونم باردار نیشم یا ن اقدام بدون جلوگیری هم داشتم

من کیست دارم سایز ۳۷کیست تخمدان نمیدونم باردار نیشم یا ن اقدام بدون جلوگیری هم داشتم

کیست ربطی به بارداری نداره اصن

سوال های مرتبط

𝘼𝙩𝙞𝙮𝙚🎀🧸 𝘼𝙩𝙞𝙮𝙚🎀🧸 قصد بارداری
مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی
♡دیارکوروش♡ ♡دیارکوروش♡ قصد بارداری
مامیلی ماتان مامیلی ماتان قصد بارداری