کیا با کیست کوچیک باردار شدن؟؟؟

۲ پاسخ

من با آندومتریوز باردار شدم🥺

من چهار سانت کیست داشتم و همون حین سه ماهه باردار بودم

سوال های مرتبط

مامیلی ماتان مامیلی ماتان قصد بارداری
𝘼𝙩𝙞𝙮𝙚🎀🧸 𝘼𝙩𝙞𝙮𝙚🎀🧸 قصد بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی