۸ پاسخ

من با کلومیفن کیست شد برام خیلی درد کشیدم

برامن هم کیست شد هم دوقلو باردار شدم

من یه بار کلومیفن خوردم چون آزاد سازی نزدم فولی تبدیل به کیست شد.
فولی خوب داشتم
بعد دو دوره پریود کیست های فولیکولی رفع میشن.

من تست مارک بتارو استفاده کردم بقیه تستام ازمارکی دیگه مثبت میشد بتا منفی شد صبح انجام دادم

من با کلومیفن و لتروزول و آمپول آزاد سازی شدم فعلا

من دوتا کیست بزرگ شد رفتم عمل کردم شکمم مثل سزارین ها باز کردن 😔

باید ببینی رحمت کیست سازه یا نه
من بارداری اولم با کلومیفن شدم و باه یه دارو گیاهیه عطاری ها دارن
بارداری دوم ترکیب کلومیفن و لتروزول وباه

من سر دخترم باکلومیفن باردار شدم..سراین یکی با لتروزول و hmg

سوال های مرتبط

مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان عشق دوقلو🧅 مامان عشق دوقلو🧅 هفته هفدهم بارداری
مامان مهدخت❤️ مامان مهدخت❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان سئوگی وفنچ مامان سئوگی وفنچ هفته سی‌وپنجم بارداری