کیا با کلومیفن و اوزیل باردار شدن؟؟

تصویر
۸ پاسخ

اگر پزشک برات تجویز کرده مصرف کن حتما نتیجه میگیری

کلا برای تنبلی تخمدان خیلی چیز خوبیه عزیزم استفاده کن انشاالله نتیجه میگیری

نیگا چی نوشته چه خوبه

تصویر

چندتا گفته بخوری؟
موردت چی بوده

امروز چقدر این دارو رو دیدم اینجا
جدیده.

سرخود استفاده نکنید ، لطفاً اول ازمایش اسپرموگرام از همسرتون بگیرید مشکل داشته باشه این داروها اثر نمیکنه

مکمل های اینوزیتول خیلی خوبن، روی کیفیت تخمک و روند تخمک گذاری تاثیر خیلی خوبی میذارن، من خودم اواهلث میخوردم

چند گرفتیش

سوال های مرتبط

مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
فری فری قصد بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد قصد بارداری
مامان عشق دوقلو🥑 مامان عشق دوقلو🥑 هفته هفدهم بارداری
مامان آلانور مامان آلانور هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سئوگی وفنچ مامان سئوگی وفنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی