باردار شدن که باید خدا بخواد
اوزیل فقط یه قرص برای درمان تنبلی تخمدان ،تنظیم قاعدگی و بهبود تخمک گذاری هست
منکه ۶ ماهه اوزیل پلاس میخورم ۳ ماهه کلومیفن و دوفامد بعد ۲ ماهم امپول ازادسازی زدم نتیجه نگرفتم این ماه لتروزول داده ببینم چی میشه
من قبل بارداری کپسول اوزیل خوردم و متفورمین یکی بعد ناهار یکی بعد شام
من خوردم فولیکولام عالی شد 👐👐👐
من خوردم ۶ تا قوطی وای باردار نشدم😕
من. البته متفورمین واوزیل ودوفامدباهم
من خوردم
من همین امروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.