کیا با کیست و تنبلی باردار شدن امکانش هست

۶ پاسخ

من اونم با تنبلی شدیییییید

باید خودتونم تلاش کنید وزنتونوبیارین پایین فقط به داروهای شیمیایی دل نبندین

من کیست و عمل کردم خداراشکر تنبلی نداشتم

اگه بری دکتر آره

من

اره چرانباشه من خودم باتنبلی باردارشدم

سوال های مرتبط

♡دیارکوروش♡ ♡دیارکوروش♡ قصد بارداری
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
✨️❤️maman hamta ✨️❤️maman hamta قصد بارداری
مامیلی ماتان مامیلی ماتان قصد بارداری
𝘼𝙩𝙞𝙮𝙚🎀🧸 𝘼𝙩𝙞𝙮𝙚🎀🧸 قصد بارداری
ستاره نظری ستاره نظری قصد بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته هشتم بارداری