کیا با داشتن کیست آندومتریال باردار شدن؟

۲ پاسخ

آندرومتریال کدومه منم این ماه آندرومتریوما دارم ۷۰ میلی .😅🤣

من کیست آندومتریوز توی تخمدانم داشتم بزرگم بود باردار نشدم تا اینوه سال پیش عمل کردم الان به لطف خدا بعد یه سال باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی
♡دیارکوروش♡ ♡دیارکوروش♡ قصد بارداری
مامیلی ماتان مامیلی ماتان قصد بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رنگین کمان🌈 مامان رنگین کمان🌈 هفته چهاردهم بارداری