کیا کیست داشتن ال دی خودن بعد باردار شدن

۲ پاسخ

منم داشتم آل دی خوردم ولی هنوز باردار نشدم

آل دی خوردم، خوب شد، باردار شدم، اما چند تا کیست کوچیک هم داشتم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی
𝘼𝙩𝙞𝙮𝙚🎀🧸 𝘼𝙩𝙞𝙮𝙚🎀🧸 قصد بارداری