۳ پاسخ

چرا انقدر عجله داری برا بارداری ..کل فکرت شده بارداری..... بخدا حالا حالاها وقت داری ....شاید ب خاطر سنت هست کمه ک بارداری نمیشی ...اینقدر بهش فکر نکن ....خوش بگذرون برا خودت

من کیست داشتم بعدبرطرف شد حامله شدم

من چهار سال پیش

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی
𝘼𝙩𝙞𝙮𝙚🎀🧸 𝘼𝙩𝙞𝙮𝙚🎀🧸 قصد بارداری
♡دیارکوروش♡ ♡دیارکوروش♡ قصد بارداری
مامیلی ماتان مامیلی ماتان قصد بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد