۳ پاسخ

من بارداری قبلم کیست داشتم و حامله شدم

من کیست فولیکول گرفتم با مصرف ی دوره قرص بر طرف شده

سلام عزیزم خوبی وقتت بخیر ببخشید میگم روبیکا گروه زدیم همه خانم ها اقدامی و حامله اونجان خواستین اد بزنم و از تجربیات هم استفاده کنیم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی
𝘼𝙩𝙞𝙮𝙚🎀🧸 𝘼𝙩𝙞𝙮𝙚🎀🧸 قصد بارداری
یا صاحب الزمان یا صاحب الزمان قصد بارداری