خیلیا بیش از ۹۰ درصد
کم پیش میاد اینقدر شدید ث بد باشه ک خیچجوره درمان نشه و بره برا ای یو ای و ای وی اف
من عزیزم
حتی الانم میرم سونو یا دکتر جفتشون میگن با این تنبلی و بدون دارو باردار شدی خیلی خوش شانسی🥲(هرچند نمیدونن دهنم سرویس شد تا بلاخره شد)
وزنتو کم کن تحرکتو زیاد کن خیلی تاثیر داره
من
باید سبک زندگیتو تغییر بدی سالم زندگی کنی ورزش کنی بی خیال همه چی باشه استرس و از خودت دور کنی انشاالله که خیره
راهش ورزش و رژیم غذایی بعدش دارو و درمانه
من
معمولا خیلی از خانما دارن
من داشتم
سلام عزیزم
من تنبلی داشتم
رفتم پیش دکتر شبانیان تفتی
بعد دوماه با دارویی که داد رفع شد.
جان من برو پیش همین
حالاهم بهم داروداده واسه بارداری
سلام گلم تنبلی تخمدان یه چیز شایع که اکثرا درگیرش هستن حتی اونایی که قاعدگی منظم دارن باید خیلی حاد و شدید باشه که بتونه مانع بارداری بشه معمولا بصورت خفیف برای خیلیا پیش میاد و اکثرا باردار میشن زیاد ذهنتو درگیر نکن یکم تو تغذیه و سبک زندگیت مراعات کن ان شاءالله رفع میشه ورزش و یوگا هم موثره
من🤚
تنها راه درمانش ورزش کردن کاهش وزن حتی اگر لاغر هستی چربی که رحم بخودش گرفته باید آب بشه و سالم خوری تنها کاری ک کردم البته بگم همون روز اول جواب نمیگیری من بعد یک سال تازه پریودیام سر تاریخ شدن و بعد باردار شدم
من پارسال بخاطر اضافه وزن داشتم البته وزنم خیلی بالا نبود زیر نظر دکتر کنترلش کردم که باردار شدمو بعد ۷ هفته چون پوچ بود خود ب خود سقط شد ، باید بری دکتر بهت دارو بده تا بتونی کنترلش کنی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.