کیا اینجا تنبلی تخمدان داشتن و باردار شدن؟!

۵ پاسخ

دمنوش تخم هویج از اول پریودی بخور تا ده شب

من تنبلی تخمدان داشتم
یکسال قبل از اقدام تقریبا مکمل های حاوی اینوزیتول خوردم و کوکیوتن ۱۰۰ ...با مصرف این مکمل‌ها تنبلی تخمدانم به درجه خفیف رسید در حدی که پزشکم سونو فولیکولار داشت میکرد گفت تو که اصلا پی سی او نیستی !!!بعد دو ماه اقدام کردم باردار نشدم چون عجله داشتم 🫠دوماه لتروزول خوردم ماه دومی باردار شدم

من
دو سال دوفامد خوردم

من عزیزم اما برای بچه سومم طبیعیباردارشدم دوتای قبلیمو آی وی اف کردم

من چند نفر دیدم ک باردار شدن با وجودیکه پریودیاشونم نامنظم بوده

سوال های مرتبط

مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوشولو مامان کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری