من دوبار باردار شدم بار اول شیمیایی بود بار دوم خارج رحم هردوبار لتروزل آمپول آزادسازی زدم
من تنبلی داشتم ولی با اینوفولیک وورزش و تغییر سبک زندگی باردارشدم و بیخیالی
منم الان دارم لتروزول میخورم اولین بارمه🥲
من دفعه ی اول هست که میخورم
من یکماه خوردم و مدام توی ده روز سه یا چهاربار رفتم مطب دکتر فولیکولا رو چک کرد و نهایت امپول ازاد سازی داد باردار شدم.تنبلی تخمدان هم داشتم
من خوردم
من سه ماه خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.