وقتی میپرسن شهر شما چ خبر و من عذاب وجدان میگیرم بگم ارومه و تابحال این صداهارو تجربه نکردم.
انشالله بزودی ایرانم اروم بشه
صبح ساعت ۷ ونیم هم دویار سمت ما روزانه صدای انفجار خیلی شدید بود بچه من ازصبح ترسیده جیگرم له کرده ازصبح نقه میده وهمش میخاد بیاد بغلم میگه لو لو
صبح زودم زدن صدرا عین گهؤاره تکون میخورد
صدرا واقعا وحشتناک بود خدا بخیر کنه
خدا لعنتشون کنه از ترس قلبم می اومد تو دهنم تا حالا اینقدر نترسیده بودم خدایااا پس کی تموم میشه
الهی بگردم براتون شیراز قشنگمون
من عاشق شهر شمام
امیدوارم همه چی به زودی تموم بشه مردممون در ارامش باشند.
این وسط هم نگران مردمم هم تخت جمشید و قشنگیای شیراز
دیشب رعدو برق عین صدای انفجار های شدید بود
دو سه ساعت پشت هم رعد و برق میزد گفتم خدایا یعنی حقمونه چرا اینقدر ما بدبختیم
برای یه لقمه نون برای هزار تومن پول باید جون بکنیم سر ماه هم هیچی نداشته باشیم ازون ورم جنگ نمیدونیم ماه بعد زنده هستیم مردیم خیلی ناداحت کننده هست خدا کمکمون کنه حداقل اینقدر استرس کشیدیم یکم زندگیامون خوب بشه
کرج هم ویشب خیلی وحشتناک بود
شب قبلش هیلی وحشتناک تر بود
یه جوری زدن ساعت ۳ شب که میخاست در واحدا از جا کنده شه با اینکه کمی فاصله داشت ازمون ولی شدتش وحشتناک زیاد بود
تصف خونه های اون حوالی ریخت
بمیرم برا قلبهاتون🥺
تهران هم دیشب وحشتناک بود
اصفهان دو شبه ارومه نسبت به قبلش صدای جنگنده به اون صورت نمیاد و من از این بیشتر میترسم
شنبه هم دقیقا همینجوری که گفتی بود صدای جنگنده نیکمد ولی شدای انفجار اومد
اصفهانم افتضاح بود رعد و برق نمیزد ولی صدای وحشتناکی از جنگنده ها بود طوریکه ک میخاست بیاد پایین رو زمین بشینه😭 بعدشم چندین انفجار شیشه هامون میلرزید من چسب زدم
وای خدا 😔😔😔خدا خودش به داد مردم بی گناه برسه انشالله🤲
دیشب وحشتناک بود 😭😭
واقعا یکی از وحشتناک ترین شبای شیراز بود من هنوزم حالم بده دست و پاهام میلرزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.