۵ پاسخ

ناشتا و دو ساعتت خوبه اما یک ساعتت یکمی بالاس باید رعایت کنی

اینم اون یکی تصویر

تصویر

ازمایشتون خوبه خداروشکر

نرماله خوبه

با توجه به محدوده آزمایشگاه نرمال

سوال های مرتبط

مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری