منک تا ۱۰ روز بیشتر روش ننشستم و درد خاصی هم نداشتم فقط اواخر یکم خارش و سوزش احساس کردم ک اونم خوب شده
من اولی رو طبیعی بودم 8 تا بخیه داشتم روز هفتم افتاد
اما رحم و خود واژن چون آسیب دیده اس تا یک ماه حدودا گاهی درد کمی احساس میکردم که اونم کاملا طبیعیه بالاخره زخمی شده
تا وقتی کشیدنش
شیاف بزار
طبیعی یا سز؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.