خانوما جای بخیه هاتون تا چند روز درد کرد

۴ پاسخ

منک تا ۱۰ روز بیشتر روش ننشستم و درد خاصی هم نداشتم فقط اواخر یکم خارش و سوزش احساس کردم ک اونم خوب شده

من اولی رو طبیعی بودم 8 تا بخیه داشتم روز هفتم افتاد
اما رحم و خود واژن چون آسیب دیده اس تا یک ماه حدودا گاهی درد کمی احساس می‌کردم که اونم کاملا طبیعیه بالاخره زخمی شده

تا وقتی کشیدنش
شیاف بزار

طبیعی یا سز؟

سوال های مرتبط

مامان شیر کوچولو♥️ مامان شیر کوچولو♥️ ۶ ماهگی
مامان هانا🥹🩷 مامان هانا🥹🩷 ۲ ماهگی