تا الان ،🥴
من ک از بس برای بچه هام نشسته هستم درد وسوزش دارم وقتی استراحت کنم دردش میره ولی وقتی استراحت ندارم دردش مثل روزاول شروع میشه م بلند شدنم برام سخت میشه چون کمکی ندارم و دست تنهام اصلا استراحت ندارم دیشب از درد زیاد مسکن خوردم
تا همین الان ولی بیشتر داخلی ها بیرونی ها درد ندارن
برای من تایک ماه یه سمتش حالت کش اومدن داشت میسوخت بعد خوب شد
بخیه هاتو که بکشی دردش میوفته کلا
من سه ماه زایمان کردم اکثر روزا تیر میکشه
برای من تاهمین الان
تا زمانی ک بخیمو کشیدم
برا من اصلن درد نکرد
فقط بعضی وقتا میسوزه یکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.