۳ پاسخ

توی شرایط اجباری این پماد ها تجویز میشه. احتما با دکترت مشورت کن. چون در کل خیلی خوب نیس برا بارداری

نه اشکال نداره ب منم داده بود.فقط اندازه نهایت ۲ بند انگشت بزن تو

بهتره به دکترت بگی و خودش بهت دارو بده

سوال های مرتبط