سوزن نخ میکنی
میزاری رو نبض دست چپت
خیلی دقیقه👌
عزیزم من همیشه انجام میدم درسته دقیقه خیلی واقعا
برای من درست بود
دروغه من انجام دادم
من اولی دختر شد دومی پسر
الانم دختر دارم🫠
برا من انجام دادن اولی پسر دومی دختر 😁ولی خب فعلا جنسیت معلوم نیس
برا من غلط شد
خواهرشوهرم کرد مطمئن شدن دختره
سونو گف پسر گفتم باور نمیکرد هعی میپرسید راس میگی😂
زنجیر و بالای اون دستی که بیشتر نبض میزنه نگه میداری،دقیقا بالای نبض با فاصله یک سانت،اونی که زنجیر رو داره دستش نباید بلرزه،اگ دایره زد دختره،اگه خط میزد پسر،بده کسی بگیره که بلد باشه،من خودم برای خودم گرفتم درست نبود چون بلد نبودم اما خالم که بلده گرفت درست بود،بچه اولم که سقط شد دختر بود الانم که گل پسر دارم،دومی پسر بود
دروغه
اینو الان برا یکی زدم درست بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.