۸ پاسخ

من اب هویچ با اب جوش سرد شده قاطی میکنم میریزم تو شیشه شیرش و راحت میخوره.

مگه میشه داد آب هویج ؟؟؟

البته پسر من و دکتر از ۸ ماهگی گف بده برا کوچولوی شما زوده

من با قطره چکان میدم میخوره وگرنه با شیشه و لیوان اصلا نمیخوره

نمیدیم

اب هویج ندادم تا حالا. اووو خداا چشماش😍

نمیدیم

اوش حساسيت داره نميخوره

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی
مامان 🩵آراد.آوا🩷 مامان 🩵آراد.آوا🩷 ۱ سالگی