من اب هویچ با اب جوش سرد شده قاطی میکنم میریزم تو شیشه شیرش و راحت میخوره.
مگه میشه داد آب هویج ؟؟؟
البته پسر من و دکتر از ۸ ماهگی گف بده برا کوچولوی شما زوده
من با قطره چکان میدم میخوره وگرنه با شیشه و لیوان اصلا نمیخوره
نمیدیم
اب هویج ندادم تا حالا. اووو خداا چشماش😍
نمیدیم
اوش حساسيت داره نميخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.