دختراا میگم تو هفته من امکان جنسیت دختر خطا داره ؟؟

۲ پاسخ

نه عزیزم

ن عزیزم تا جایی ک میدونم هفته۱۶اندام بچه کامل تشکیل شده و درصد خطا خیلی کمه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی